Låna konsertbiljett hos oss!

Tack vare ett unikt samarbete mellan konsertarrangören Vår Lilla Planet och biblioteken på Gotland kan du nu "låna" en biljett till de konserter som Vår Lilla Planet arrangerar.

I oktober kan du låna biljetter till 2 konserter, där Vår Lilla Planet samarbetar med Wisby Hotel Group:

25 oktober

Mattias Alkberg

Plats: Donners Eventhall

Konserten börjar kl. 20.00. Baren öppnar kl. 18.00

26 oktober

Iiris Viljanen

Plats: Donners Eventhall

Konserten börjar kl. 20.00. Baren öppnar kl. 18.00

Lånekortsbiljetterna finns tillgängliga från och med tisdag 15 oktober till och med torsdag 24 oktober kl. 16.00.

Bra att veta:

• Den som reserverar biljetter måste vara låntagare hos biblioteken på Gotland. Det går enkelt att ordna på plats vid ditt närmsta bibliotek - fråga personalen så hjälper de dig!
  • En person får reservera max 2 biljetter per konsert.
  • På grund av ljudregler måste låntagaren vara över 13 år.
  • Låntagare under 18 får gå i vårdnadshavares sällskap.
  • OBS! Biblioteken på Gotland lånar ut 10 lånekortsbiljetter per konsert. Biljetterna kan därmed ta slut tidigare än sista reservationsdag. Först till kvarn!