Läs en bok, skriv en recension och var med i utlottningen av en bok, en tekopp och te från Kränku! Tävlingen är för dig som går i högstadiet eller gymnasiet.

Boken du kan vinna är "Grim" av Sara Bergmark Elf. Spännande och lagom skräckinjagande nutidsfantasy, perfekt läsning när det är mörkt ute!

Vill du vara med och tävla? Gör såhär:

• Välj vilken bok du vill och läs den
  • Skriv en recension där du berättar vad du tycker om boken
  • Lämna in din text till ditt närmsta bibliotek, via DM på Instagram @bibliotekenpagotland eller mejla tina.karlsson01@gotland.se senast fredag 1 november kl 16.00

Recensionen du skickar in kan komma att användas för att tipsa andra om boken du läst och då vill vi gärna använda ditt förnamn. Om du inte vill att vi använder ditt namn så kan du skriva det i slutet av din text, så delar vi recensionen anonymt.