Aktuellt på Almedalsbiblioteket

Evenemang

Almedalsbibliotekets programverksamhet riktar sig till barn, unga, vuxna och studenter. Vi har utställningar och skrivargrupper, konserter och öppna föreläsningar, diskussionskvällar och sagostunder. Det mesta ryms under bibliotekets tak.

Till vänster på denna sida hittar du alla våra evenemang.

Vid förfrågningar gällande utställningar och program, kontakta programbibliotek@gotland.se.

Information

Under rubriken Information kan du läsa om vad som är på gång på biblioteket. Det kan till exempel vara ändringar i öppettider eller annat du som använder biblioteket behöver få veta.

Till vänster på denna sida hittar du alla våra nyheter.

Almedalsbiblioteket finns även på Instagram och Facebook. Där hittar du bibliotekariernas boktips, evenemangstips och annan aktuell information. På Instagram, där vi heter @bibliotekenpagotland, kan du ta del av innehåll från Biblioteken på Gotlands två bokbilar och tio bibliotek på ön.